0

home sweet home si eric clapton :)

on vineri, noiembrie 26, 2010
Home? :)

Nu ma gandeam ca o sa imi schimb iar domiciliul..si nu atat de repede,dar asta e viata,imprevizibila,inoportuna..si da,imi place!ce m-as face eu daca as stii mereu ce urmeaza sa se intample?
Acasa este un cuvant mare,nu pare,dar este.
Acasa inseamna locul unde abia astepti sa ajungi de la munca/scoala,locul unde te simti in siguranta,locul unde gasesti iubire,intelegere...locul unde esti tu.
la mine acum exista 2 "acasa"...acasa la mama si acasa la noi :) nu acasa la el,nu acasa la mine..ci acasa la noi.cum spuneam deja ca viata este imprevizibila si atunci cand te astepti mai putin te trezesti in fata unui fapt maret,fie bun fie rau..si asa m-am trezit si eu mutata la noi acasa dupa...1 saptamana?? :)

acum sunt acasa:) mi-am facut baie si imi astept "zambetul":) pe acordurile lui eric clapton - wonderful m-am hotarat sa mai "bloghez":)) ca sa ma laude Andrea :)

Simt nevoia sa spun,sa tip..sa ma opresc in mijlocul intersectiei sa urlu ca sunt fff norocoasa si fericita.
Ma regasesc in fiecare melodie de dragoste...ma regasesc in fiecare cuvant frumos,in fiecare raza de soare care ma incalzeste dimineata(in ultimele zile nu prea,dar am eu soarele meu personal si propriu)..in fiecare vers vesel,in fiecare zambet. Ma regasesc in ochii tai si asta ma implineste!

Stiai ca la etajul 8 diminetile sunt mai speciale? bine,bine,speciale pentru mine,acum nu va mutati toti la etajul 8 :))mmm...nu exista moment mai frumos decat sa deschizi ochii si sa vezi soarele care isi face loc printre gratiile balconului si parca iti cauta fatza sa te mangaie...mai ridic putin privirea si vad un somnoros langa mine..care imi zambeste,la prima ora a diminetii!!! zambeste!! si spune ceva frumos...:)

I feel wonderful because I see
The love light in your eyes.
And the wonder of it all
Is that you just don't realize how much I love you ....




Copyright © 2009 Blowers Daughter All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.