0

Let's talk about..love!

on luni, februarie 14, 2011
Asa zicea si Celine Dion - Lets talk about love - it's all were needin'...Lets talk about us - it's the air we're breathin' ...no shit? :))
Mi-am ales o zi minunata sa scriu despre dragoste,Valentine's Day...alta sarbatoare din care lumea se imbogateste...si altii saracesc.
pauza

pauza

pauza

Sunt intoxicata de muzica de dragoste care se aude pe fundal.E primul an in care ma deranjeaza.
Pe toate geamurile de la toate magazinele sunt inimioare,pffff!!Dragostea se vinde...love is not for free.:))
A tot incercat cineva sa mi explice treaba cu dragostea si k nu e moca,doar k eu inteleg mai greu.
La fel cum inteleg mai greu si cu sentimentele si cu implicatul asta.
Cand sunt atatea lucruri importante in viata...ne pierdem timpul sa investim in sentimente,care nu sunt impartasite,ca normal ca intr-un roman scris de una gen Sandra Brown..sau altele care scriu aceleasi cacaturi, nimerim mereu o persoana nepotrivita,da da da stiu,ca sa nu fie viata monotona,ca ce ar fi sa mearga lucrurile bine,sa fie totul frumos? Ne-am plictisi teribil,nu?
Nu stiu de cate lectii mai am nevoie sa pricep ca trebuie sa imi concentrez atentia si energia pe lucrurile care sunt cu adevarat importante. Nu stiu.

Oricum,concluzia e clara,love is not for free..fie e pe bani,fie e pe nervi...dar hei! viata e frumoasa si merita traita! Stratul de ozon se subtiaza,copiii mor de foame,sunt razboaie...unii au cancer,altii au SIDA...asa k cine sunt eu sa ma plang atata?


Happy Valetine's Day!

Copyright © 2009 Blowers Daughter All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.