0

i am done,smoking gun..

on miercuri, martie 23, 2011
Sunt foarte bolnava! IAC! Urasc sa fiu bolnava(eu si restul oamenilor).
Este prima zi in care nu am febra,dar sunt foarte slabita si ametita...desi as fuma o tigara...dar nu pot:(

Starea asta "muribunda" ma duce intr-o stare depresiva.Ultimele 2-3 zile am dormit:) Mai bine,nu m-am mai gandit la toate cacaturile pe care le tot patesc.Grave nu sunt,sunt doar eu usor de impresionat,ce pot sa zic!
O sa ma fac un monument de nesimtire ca sa pot sa traiesc printre oamenii astia de cacat,lipsiti de valoare si principii.
M-am saturat sa tot scriu pe blog ca sunt inconjurata de astfel de oameni,dar asta este adevarul..si la fel sunt si eu uneori,sunt sigura.

Sunt ff iritata,pe langa raceala asta nenorocita care oricum imi da o stare de nervi sunt oricum plina de spume pentru ca nu mai pot sa mai dorm si am timp sa ma gandesc cum una din cele mai dragute persoana din viata mea,din ultimul timp,m-a dezamagit cel mai rau!
CUM COAIE?!?!?!
Adica,desi sincer o spun,se incadra in toate descrierile rautacioase,parea ca se schimba,parea ca ii sunt suficienta,ii sunt motivatia necesara de a se schimba,de a vrea sa faca ceva,dar ce crezi?! NOOO:))) PAI normal ca nu!
Ironic,eu am crezut k totul e ok si am avut incredere,desi am mari probleme cu increderea.

punct. nu mai scriu

Copyright © 2009 Blowers Daughter All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.