0

mahmureala

on duminică, decembrie 11, 2011
Ohh! si ce mahmureala!
Dorm din ce in ce mai putin. Ba muncesc, ba sunt in club. Noaptea e lunga, ziua e scurta.
Tu inca esti, pentru mine, aici undeva, cumva. Defapt esti acolo. Acolo e departe, acolo nu e suficient, acolo nu e bine.
Totul se misca lent ... trag de mine. Hai ca pot! Gata, am reusit. M-am ridicat din patul calduros. Imi tarasc picioarele prin casa, spre bucatarie, unde ma asteapta o cana mare de cafea si un pachet de tigari.
 Cam tardiv, dar na...e ora 17:34, asta e dimineata mea. Nicotina si cofeina, yummy! Devorez tot ce are cofeina.
Devorez tot ce are legatura cu tine.
Totul mi se pare cam in ceata. Eu ma simt in ceata. Poate e si mahmureala asta de vina, care imi ameteste gandurile.
Cat traim intr-o lume virtuala? Si cat intr-o lume reala? Parca totul a devenit virtual. Daca pana acum, totul era relativ ( si inca este), acum totul este virtual. Bleah!

Copyright © 2009 Blowers Daughter All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.