0

Lucky :)

on marți, iulie 19, 2011
Lucky :)

Fericire

Fiecare e fericit in felul lui. Pentru fiecare fericirea se manifesta altfel. Pentru unii e nevoie de multe lucruri grandioase pentru un zambet, iar pentru altii e de ajuns sa auda o melodie frumoasa, care are legatura cu nu stiu ce moment, cu nu stiu ce persoana, cu nu stiu ce clipa.

Dragostea

Mi-a luat mult timp sa inteleg ca...nu toata lumea isi exprima sentimentele la fel ca mine....nu toata lumea trebuie sa spuna " te iubesc", o poate simti fara sa o spuna..in cuvinte.

Ma iubeste..in felul lui, nu spun ca este exact felul in care mi-as fi dorit eu, dar relatie si iubire inseamna compromis, inseamna respect si inseamna sa il accepti pe celalalt asa cum este si uneori sa citesti printre randuri.
Din punctul asta de vedere, este la polul opus. Daca eu sunt o romantica, etern indragostita de dragoste, de sentimentul euforic, daca pe mine dragostea si relatia ma motiveaza, ma face mai buna, mai frumoasa, mai ambitioasa...pe el nu.Suntem foarte diferiti aici, dar probabil d-asta si merge...daca am fi la fel nu ar functiona, daca eu as avea langa mine un barbat la fel ca mine, m-as plictisi, iar el daca ar avea o femeie la fel de rece langa el, nu ar dura.
Nu neg ca am nevoie de portia mea de afectiune, de surprize si mesaje dragute, random, fara motiv....dar langa el, am aflat ca...imbratisarea de dinainte de culcare, mesajul oarecum sec in care ma intreaba ce fac, sau daca am facut nu stiu ce, pupicul de somn usor, stransul de mana....inseamna ca ii pasa, inseamna ca e acolo, inseamna ca ma pot baza pe el, inseamna ca il pot suna daca am o problema, inseamna ca exista.
"Te iubesc" simplu, spus, l-am auzit o singura data, pe 9 octombrie (sau 7- trebuie verificat) ....de atunci il tot astept, il tot cersesc, mi-l tot doresc...dar....de ce as vrea sa il aud si sa nu il simt? Asa ca mai bine, ma multumesc cu " Un pic" sau " Si eu un pic"...cu un zambet, cu un sfat bun cand e nevoie...si cu ceea ce simt cand ma priveste in ochi, ceea ce simt dupa o noapte in care m-am simtit iubita, in care am fost sarutata si iubita, imbratisata...si o dimineata in care m-am trezit zambind pentru ca primul lucru pe care l-am vazut a fost fata lui, primul sunet a fost vocea lui....
Este dificil, complex, morocanos, enervant, ambitios, incapatanat....rece, un monument de indiferenta si nepasare, dar in spatele acestui zid dur, este omul de care m-am indragostit, omul care m-a facut sa il iubesc...omul care in adancul sufletului tine enorm la mine, desi este un egoist si nu ma lasa sa vad foarte mult!

TIM! :*

Copyright © 2009 Blowers Daughter All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.