0

Vama.Veche

on duminică, iulie 28, 2013
Aici e marea, aici e nisipul. 
Aici esti tu si timpul parca s a oprit in loc. nu stiu neaparat daca s a oprit, dar a luat o alta forma. Suntem pe balcon la vicii, privim marea, adulmecam starea asta de bine si lasam vantul sa isi faca de cap cu zulufii nostri. 
Este genul ala de moment pe care vrei sa l imortalizezi cumva, dar o poza nu este suficienta, poate reda doar ceea ce vad ochii, nu si sunetul produs de valurile astea linistite care parca sterg orice urma de regret sau negativism. o filmare poate reda doar sunetul si imaginea, miscarea, dar nu si mirosul marii...asa ca varianta cea mai buna ar fi sa iau clipa asta si sa o tin captiva adanc in memorie, in suflet...si sa sper ca va ramane acolo pentru mult timp. As spune pt totdeauna dar nu stiu ce inseamna totdeauna, in schimb stiu ce inseamna azi, acum, fix acum, cand savurez totul cu aceeasi intensitate cu care as savura ultima clipa din viata mea. Acum cand esti langa mine, real, atat de viu, atat de TU. sunt atat de absorbita de peisaj, traiesc uneori anumite lucruri atat de intens, incat imi ies prin piele, imi inunda simturile si devin imuna la orice altceva. Sunt atat de plina de tine ..ca parca te eman din mine. Plina pe toate planurile. Plina spiritual, plina erotic. Ma fac una cu tine, amortesc si asa incep sa invie toate sentimentele astea care se ascund trufas prin venele mele. Si ametesc si incep sa caut raspunsuri la tot ce se intampla cu mine, si ajung la tine.
trebuie sa fiu reparata. Tot creierul, sufletul, corpul, traiesc brusc profund pentru nemultumirile mele, pentru bucuriile mele interioare, pentru orice nu mi da pace si simte nevoia sa iasa la suprafata. Asa sunt. Asa am fost mereu. Am dat frau liber trairilor mele si mi am ascultat sufletul. I am acordat macar cateva minute, ore, poate o zi si l am ascultat cu supunere, inmarmurita, fara sa am curajul sa suflu in fata lui. Iar tu ma faci sa scriu, si asta ma hraneste. Tu imi dai sentimentul ca pot sa iti spun orice..si asta fac. 
Gata. Daca mi as permite sa pot folosi cuvantul "perfect", l as folosi acum! 

Te pup! Chiar te pup :)

Copyright © 2009 Blowers Daughter All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.