0

cea mai frumoasa zi...

on marți, februarie 09, 2010





Un fel de a mai lungi cea mai frumoasa zi Ar fi daca m-ai putea minti Ai da ceasul inapoi Ai fierbe doua oua moi Mi-ai spune ca-n casa suntem doar noi Tacerea te-ar ajuta Sa scapi de intrebarea mea Din toate intrebarile Cea mai grea
Cand seara s-ar face gri nu te-ai mai putea stapani din baie la telefon,ai vorbi cu glasul intunecat cu aerul imbufnat orice numai sa ma vezi plecat...
si atunci te-ntreb
Mai stii?
Cea mai frumoasa zi
...A fost la inceput
Cand nu ma puteai minti...

Cea mai frumoasa zi ..a mea si doar a mea. Imi este tare greu sa aleg..am avut multe zile frumoase,asa ca o sa o aleg pe cea care mi-a marcat existenta cel mai mult,dar si cea mai frumoasa in acelasi timp.
Nu este 22 septembrie asa cum am crezut ca voi scrie atunci cand am pus titlul...nu,nu ar avea cum..cred ca cea mai frumoasa zi ramane 5 spre 6 octombrie 2006...si era mai mult seara decat zi :D
Aveam 18 ani ( eram Beatles fani si umblam in tenisi albi:)) )...eram clasa a 12...eram tanara si nelinistita,zvapaiata si indragostita,blonda si creatza,mandra,furioasa,orgolioasa :)) ..
eram tare indragostita de tipul ala de la C...si de aici ajung la 22 septembrie..ca sa ajung la 5-6 octombrie...
Pai era toamna:)) inceput de toamna..dar inca destul de cald afara eu eram...ce mai conteaza cum eram eu?! EL era in pantaloni 3/4 verzi (de la Kenvelo,mama cat conta atunci firma:)) ) asa..revenim..pantalonii aia verzi 3/4,tricoul verde cu dungi galbene subtirele din Mini Prix si adidasii tot verzi :)) cu putin rosu de la Adidas...si ghiozdanul negru in spate,lalai,freza facuta...maoama si ce bun era...era cel mai bun baiat pe care il vazusem eu in ultimii doi ani,pe bune! si cu inconfundabilul stil de bagare in seama cu "japca"...m-am..bagat in seama :D pam pam...si ce mai conteaza cum au decurs lucrurile? ideea e ca m-am amorezat intr-o saptamana de nu mi-a trecut nici acum dupa aproape 4 ani...3 ani jumate:D ca sa nu exagerez...da...biiiine nu zic ca n-au fost momente cand probabil imi trecuse indragosteala..dar mereu a revenit:D

Si era el mandru fecior:)) in verde imbracat si m-a cucerit...ahhh si cum treceau ziele..si cum se scurgeau orele de nu-mi ajungea timpul,fizic sa ma satur de EL...bine,cu problema asta ma confrunt si acum cateodata :D

2006..anul de rasfat...defapt septembrie 2006 iulie2007..cam asa ceva..anul de rasfat si dragoste implinita..suprema!!
ma trezea cu ciocolata sa nu fiu morocanoasa,acum da pot sa recunosc ca as fi putut sa ma trezesc si fara ciocolata..dar cand sa profiti daca nu la inceput? cand sa te miorlai si sa te alinti si sa te plangi si sa impresionezi daca nu la inceput cand totul parca zboara...cand voi parca zburati:D
ma astepta cate o ora la metrou ("ajung acum,sunt la Unirii" si eu abia iesisem din casa) sau..cate metrouri am pierdut eu la Titan? Doamne!! Metrorex MULTUMESC!! Cate drame si lacrimi am traiat la metrou la Titan..cate metrouri numaram..si de cate ori a alergat dupa mine pana la metrou ahhhh ce au trecut vremurile alea...
si acum daca ma intrebi de cea mai frumoasa zi..as spune ca este o zi mai lunga..incepe pe 22 septembrie si parca..nu se termina,nu inca!

Dar revin la 5 octombrie,nu o sa dau foarte multe detalii..doar ca a fost o zi perfecta,frumoasa,emotionanta.
Ascultam muzica de dragoste si ne cuibarisem unul langa celalalt,a fost cel mai frumos "Te iubesc" pe care l-am auzit soptit la ureche,a fost cel mai dulce somn si cea mai calduroasa imbratisare,a fost cea mai frumoasa dimineata si cel mai bun mic dejun,cea mai frumoasa melodie si cele mai puternice si pure sentimente! ahh cat te iubesc!
A fost mai frumos decat o luna de miere in Paris sau in Venetia,a fost mai frumos decat orice imi doresc eu vreodata cu disperare(si crede-ma ca imi doresc multe mult!). A fost ziua de care o sa imi amintesc toata viata! Pentru asta iti multumesc!

Si nu doar pentru asta,iti multumesc pentru multe,hmm care imi vin acum in cap...a da!!:

-multumesc pentru ca ai venit cu mine in Fratelli la concert Vama...primul concert Vama din viata mea(desi eram fan de foarte mult timp:D)
-multumesc ca m-ai trezit cu ciocolata dimineata
-multumesc pentru trandafirul pe care l-ai ascuns sub pat la bunica-mea in camera cand am implinit 2 ani si mi l-ai dat la 12 noaptea:D (uitasei,nu?)
- multumesc pentru....TOT...m-ai facut super fericita mah!

Asa ca cea mai frumoasa zi a fost la inceput cand nu ma puteai minti!

Copyright © 2009 Blowers Daughter All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.