0

love and marriage,love and marriage

on miercuri, februarie 10, 2010
:)) titlul ma duce cu gandul la familia Bundy :))

"Love and marriage, love and marriage,
go together like a horse and carriage,
this I tell you brother,
you can't have one without the other.
Love and marriage, love and marriage,
it's an insititute qou can't disparage,
ask the olkal gentry,
and thy will say it's elementary.

Try, try, try to separate them,
it's an illusion,
try, try, try and you will only come,
to this conclusion.

Love and marriage, love and marriage,
go together like a hors and carriage,
dad was told by mother."


Asa,acum trecand peste melodia asta dragalasa sa ajungem la "love and marriage".

Da,un lucru e sigur,toate fetele de mici (aproape toate) viseaza sa se marite cu un Print frumos intr-un BMW alb (nu mai e treaba cu calul deja..)..toate viseaza la rochia perfecta cu bretele sau fara,cu floricele sau cu stelute,cu spatele gol sau cu corset,cu crinolina sau fara etc etc etc.

Un lucru este sigur in privinta baietilor :)) vor sa amane acest moment cat mai mult. De mici se viseaza razboinici (daca au vazut Star Wars deja imaginatia e foarte bogata) ori cowboy ori..orice mai putin insurati. Nu viseaza la nici un costum alb,crem,negru,la nici un papion sau cravata,la nici o floare,la nimic de genul asta.

Bineinteles ca eu nu fac exceptie,eu sunt una din fetele care de cand a inceput sa descopere cuvintele,sa distinga imaginile si sa inteleaga una alta am in cap rochia mea :D nu o sa spun cum e,doar ca e frumoasa,perfecta,umflata:)),nici simpla nici impopotzonata,nici decoltata nici pana in gat,este pur si simplu perfecta,singurul lucru la care trebuie sa ma mai gandesc este cum o sa imi coafez parul aaaa da..si cine o sa ma ia de sotie:))am uitat acest mic amanunt :)) ahahhaha!

Pai stiu cam cum o sa decurga tot,defapt stiu cum as vrea sa decurga tot,lipseste doar sa-mi notez intr-o agenduta ceva.
Luna de miere o vreau in Venetia sau Paris,inca nu m-am hotarat:))) desi tata tine sus si tare k vrea sa ma trimita in Bora-Bora...nu vrea sa inteleaga ca am rau de mare:)))asa ca ramane Venetia sau Paris..cee doar nu sa-mi fie rau in barcuta aia mica cu tipul ala imbracat caraghios care da din vasla intr-un colt si celalalt in coltul opus care o sa ne cante,nu?! ha!

Eh,nu mai stau sa aberez,eu la anu` ma marit,nu stiu cu cine,nu stiu restaurantul si nu am nici macar bani,dar o sa ma marit,stiu eu.

Love,domne nu stiu cine a zis treaba cu "dragostea dureaza 3 ani" dar sunt sigura ca asa e :))))) Nu,nu sunt sigura sigura,inca nu m-am hotarat.
Oricum nu stiu cati se casatoresc din dragoste,adica daca nu te casatoresti in primii doi ani cand inca totul este dragut intre voi poate chiar nu te mai casatoresti deloc:)) ca oricum momentul in care ii vezi toate defectele persoanei de langa tine apare si n-ai ce face,la fel cum momentul in care te saturi de persoana de langa tine si ii cauti nod in papura degeaba nu intarzie sa apara.

De ce sa ne mai casatorim?

Bah nu stiu!!! Adica eu nu vreau sa ma marit ca sa-mi schimb numele,sa fiu in rand cu lumea sau sa fiu sigura ca o sa fiu langa barbatul ala pentru tot restul vietii..nup,adica certificatul ala nu-mi da nicio singuranta ca oricum a doua zi dupa ce te trezesti mahmur,cu dureri de cap(dupa nunta) te uiti un pic la certificat,te pupi cu sotul/sotia si il pui in dulapiorul cu acte,nu?! Doar nu il pui in tablou,deci clar nu cred ca influenteaza cu nimic.
Euuuu vreau sa ma marit doar pentru:
a ma imbraca cu cea mai frumoasa rochie alba din luuumeeeee,pentru petrecere si tot ce tine de petrecere...cam atat..si da normal sa imi jur iubire eterna si bla bla..dar nu pentru actul ala,asta incerc sa explic.

Oricum cred ca e dragut sa ajungi pe la 60 de ani,sa ai langa tine o persoana pe care o stii de o viata,pe care uneori o iubesti si o indragesti si alteori nu o suporti,sa ai cui sa-i faci mancare si cu cine sa te certi,cui sa-i ascunzi proteza si cine sa-ti ia bastonul,pur si simplu sa fie acolo langa tine si sa stii ca desi uneori ti-ar face vant pe scari si ti-ar pune cianura in mancare,i-ai infinge cutitul in ochii si l-ai impinge cu polonicul:))) sa stii ca ai pe cineva!

Wow,nu stiu de unde a venit treaba cu polonicul si cutitul dar nu-i buna!
Puiu` daca citesti blogul,promit ca nu o sa il imping cu polonicul,nu-l imping deloc :))


PUP

Copyright © 2009 Blowers Daughter All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.