6

i'm back?!

on vineri, februarie 05, 2010
huh!
e a nu stiu cata oara cand incep: " nu am mai scris de ceva timp"
da asa e...mereu trece mult mult dar mult timp pana sa ma apuc iar de scris...
nu stiu daca e lenea care ma opreste sau pur si simplu nu mai sunt asa deschisa...deschisa scrierii...ca in rest sunt foarte deschisa cand ma apuc sa-i povestesc Andreei dramele mele:)) ahahaha drame,da..luni drama..marti vorbim despre drama de luni..miercuri inca vorbim despre drama..joi tragem concluziile dramei..vineri invatam ceva din drama de luni si sambata vine weekendul..bun prilej pentru a aparea o noua drama :))) deja ma simt funny...blogul meu a prins viata!! ura!! ...orice ar fi..."nu-ti baga pula-n blender"!!
am voie sa scriu "pula" pe blog? cred k da..k am mai citit in stanga si-n dreapta..si pana la urma toata lumea stie ce e si cum arata...eventual ce gust are (asta stie doar blenderul).
si..acum cu ce sa incep?cu drama? :))) observ ca atunci cand scriu am foarte multe puncte de suspensie (...) ...iar acum Andrea care citeste zice in gand "chiar ca honey" si acum chicoteste k i-am ghicit gandurile:))) asa e???
nu am un subiect anume in seara asta..nici titlu dar am multeee puncte de suspensie.punct
si de la capat
azi vorbeam cu un fooost coleg de generala si ma intreba f insistent si curios "care-s partile naspa cand te muti cu cineva" da dea dracu daca am stiut ce sa-i spun..cert e ca sunt multe,dar daca ma pui sa le enuram nu prea le stiu,trecand peste banalele chestii de genul : fardurile tale sunt peste tot/spuma ta de par sta in locul sapunului/nu inteleg de ce ai atatea genti/nu inteleg de ce trebuie sa ai 2 mingii/nu inteleg de ce iti lasi astea (oje) insirate pe masa noastra din bucatarie/nu inteleg de ce dracu bati mingea in casa,hm..astea sunt banale..dar celalte care sunt?!o sa cuget asupra acestui subiect si promit k probabil peste inca 4-5 luni cand ma loghez iar(asta daca nu-mi uit parola) o sa dezbat la maxim subiectul"partile proaste in a te muta cu iubit-ul/a.punct(fara ...)
urmatorul subiect...(iar punctele astea nemernice)PES...hahaha:))Stiti ce e,nu?
professional eevolution soccer:D asa..nici eu nu stiam:)))am aflat acum 2 minute:D da
asa si in traducere libera (defapt as putea face 2 traduceri:D)
1. COSMARUL FETELOR...da..este un cosmar cand ai chef de :- a-ti stresa prietenul cu aberatii ca"aia are fundu mare,al meu e la fel? ; iti place cum mi-am facut unghiile" sau orice alta chestie aberanta si plictisitoare pentru ei (si e de inteles..)
2. RAIUL PE PAMANT nu ma contraziceti inca,da este perfect sa se joace prietenul PES atunci cand vrei sa te uiti la TV..la telenovelele alea proaste cu un jose armando si o maria mercedes,la filmele alea romantice la care tu plangi si el motzaie,la desene animate..sau la orice vrei tu sa faci cu telecomanda(nu chiar orice)
am terminat si cu PES-ul.
ce as mai avea de postat pe aici...

memories :)
in ce masura ne afecteaza trecutul prezentul..chiar viitorul (folosesc punctele de suspensie prea mult!)
pai depinde de cat ii dam voie nu?! da,ori il lasam sa ne afecteze prezentul ori taiem raul din radacina,dar ce te faci atunci cand nu trecutul tau iti afecteaza prezentul? pai nu stiu cate variante exista,ideea e ca mare lucru nu poti face tu si asta e naspa.Cred ca cel mai aiurea este cand ai o problema..a carei rezolvare nu tine de tine,cel putin pentru mine e naspa,dar cum sunt o neastamparata de cand m-am nascut..bagacioasa,luptatoare si nesuferita..ma bag:))) unde imi fierbe si nu-mi fierbe oala si uneori inrautatesc si alteori imbunatatesc lucrurile.
pai,cred ca m-am mai autocaracterizat eu pe aici ca imi place sa fac asta cred :)) si probabil m-am laudat ca sunt o luptatoare(ca orice femeie) si asa si este..dar uite ca nu mai am chef,na,sunt si eu chefless,sa vedem ce se intampla.
eu am o problema de prea mult timp:))))de aproape 3 ani...mah ce dracu..asa mult?
da si parca nu se mai termina...dar pana la urma daca nu ai si nu ai ce face si ai incercat tot ce se putea face,asta e,te resemnezi,depinde cum.
ciudat(sau nu) este cum de nu inteleg barbatii cand incerci sa le explici simplu nene : pe tine te deranjeaza ca..plescai(de exemplu) imi spui sa ma opresc...iar eu fac in continuu..eh!?!?!?! pai nu te enerveaza si mai rau? si nu tragi concluzia ca te doare fix in cot de ceea ce ma deranjeaza pe mine? eh uite cam asa stau lucrurile,dar ei nu inteleg si continua si continua pana plangi si urlii si zbieri la ei...si ei la tine si degeaba,pana faci prostii( cam asta faci mereu in dragoste,prostii de tot felul)..pana cand plangi iar ,dar de data asta fara sa te vada,mai prin perna,mai prin dus,mai pe la prietene mai pe la cumnate (:*:*:*:*:*:*:*:*se stie)..incepi sa visezi urat si sa-ti afecteze viata prea mult,muuult prea mult cand ar fi foarte simplu sa renunti..pentru persoana pe care sustii ca o iubesti,dar nu si nu si atunci cazi intr-un fel de abis..hai sa zicem semi-abis si te afunzi..si te indepartezi(in cel mai bun caz) si suferi si te marcheaza si iti faci ganduri si tot asa...si ajungi intr-o zi cand pur si simplu....pur si simplu nu stiu.oricum stiu ca e naspa :)

"toti barbatii insala" zicea una la tv acum vreo 2 zile...biiiine si in afara de aia toate femeiele=)))
depinde cum o fac...defapt nuuu:)) depinde daca aflii sau nu..aici e pe sistemul:
ce nu stii nu te doare:)) dragii de ei...pai asta trebuie sa intelegem..ei insala ca asa au auzit ei din generatie in generatie..ca barbatul insala..si nah..tuuurma..si atunci cand aflam suntem furioase din 2 motive(mai multe dar 2 sunt principale) si suna cam asa:
1. cum ai puuuutuuuuut sa ma inseli??(e cum..) cand eu te iubesc si blablabla si mi ai zis ca ma iubesti bla bla bla...
2. cum ai putut sa ma minti?!?!?
dar..hai sa analizam..ei insala ca e treaba de la Adam incoa`..si mint..ca sa nu ne doara pe noi:)) ca v-am zis deja e pe sistemul..ce nu stii nu te doare..ca ei nu cred in al 6 lea simt..as putea spune al 8lea simt al femeii..ca femeia simte..dar nu nu ..femeia e nebuna (e si nebuna dar mai are si dreptate)..si zbang...de la o seara in care s-au distrat si ei putin comit 2 greseli si minciuna si inselatu` cu pricina,ahh bine ca nu sunt barbat:))))
am lamurit-o si pe asta nu inselatul? oricum nu stiu unde vroiam sa ajung,dar nah,insir si eu cuvinte pe foaie..insir pe dracu...insir caractele pe un ecran:)))

mda..deci concluzia: toti insala..depinde daca doar si-o baga in..blender=))) sau..mai pun si zahar la cocktail:)) in traducere: doar fut si asta a fost a doua zi nu-si mai amintesc detalii(nume,nr tel) sau...SAU...mai pun si sentimente..iar aici se complica treaba si pute a cacat si a scandal mare..dar nah,ce ar fi viata fara crizele femeii?fara gelozia ei,fara scuzele barbatului si toate picanteriile astea minunate care duc la un sex minunat?
ar fi ca o pizza fara masline,ciuperci si sunca:) (acum depinde cum mancati pizza)

am scris. sper ca este f happy andrea ca am scris..atat de happy sa fi ...maine vreau rezumat la ce am scris aici.

in final,sunt deprimata! din 2 motive: aseara nu am fost la concert la vama!!!:((
si am doilea...este secretul meu:)) si a lu andrea si a lu alina:))))))))))) este un secret mai multi asa:)))

pup!

6 Comments


Nebuna mai esti femeie!!! Stai asa..e secret sau ce draq? in fine :) da mai Honey, maine la cafea, cola, tigara, ce o fi vedem dar dezbatem subiectele existentiuale. In sfarsit ai scris, je t'aime, puszi, panarama mica ce esti.

p.s. aveti grija la blender ;) eu am de , cum il chema ma? Jimmy :))))


1. da, ai voie sa scrii cuvantul respectiv :P pe blog.
2. am uitat....


:))))))) femeieeeeeee:))) cuvantul respectiv?! PULA?:)) ce draga nu poti sa tastezi?:))

si da..este un secret secretos:))


secretul include 2 persoane, maxim :)) la asta ma refer adica tu si inca cineva !


:)) femeie..secretul meu include cat vreau eu..ca e al meu!
te certi cu mine?!:))) sau cum???

tot ce e bun si frumos..e PIZDOS..:)))


mama ce mi place sa am comentarii:)))))

Copyright © 2009 Blowers Daughter All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.