0

prezentul meu trecut

on miercuri, februarie 24, 2010
Si acum imi amintesc mirosul de lemn,de cabana de munte. Exact asa mirosea cand am intrat prima data aici. Eram nerabdatoare,era mijlocul lui Martie,chiar mai spre sfarsit pot spune ca era.Nu mai tin minte data exacta.
Am intrat in scara,a venit liftul si am apasat etajul 5.Aveam 1000 de emotii,era visul meu.Am ajuns la etaj,au descuiat usa si surpriza,am intrat pe un hol micut,in stanga era baia albastra(:X) in fata bucataria cu un balcon micut rotund si in dreapta dormitorul.O camera mare,luminata si..goala. Mi se parea imensa. Totul mirosea a lemn.Usile erau din lemn,mirosea frumos.Aveam impresia ca am ajuns la munte,am ajuns sa raman.
Eram cumplit de fericita. Etajul 5 apartament 21. Exact ziua nasterii mele:21.05 am zis clar ca e un semn.
Au urmat zile grele in care incercam sa facem rost de bani,ah mama lui de avans cata bataie de cap si cate datorii,dar ce mai conta era garsoniera perfecta care mirosea a lemn :)).
Minunea s-a implinit.Am inceput mutarile la sfarsitul lui Martie, pe 1 Aprilie (da,de ziua Pacalelii) ne-am mutat de tot.
Prima zi a fost magica.Am plecat din titan si am sunat in stanga si in dreapta,aveam nevoie de sustinatori.Am luat dupa mine mopul,matura saci de gunoi si solutie de sters pe jos. Cu putinii bani pe care ii aveam :)) am cumparat cos de gunoi si Cif,lavete si diverse pentru curatenie.Au venit fetele si ne-am apucat...a fost super!!!
Tin minte ca am cumparat 3 farfurii de plastic,doua portocalii si una verde,o sticla de Busuioaca de Bohotin si una alta sa mancam inclusiv chips-uri si cola.
Farfuriile portocalii erau pentru noi doi iar cea verde sa punem la mijloc gustarea(pui de la Mega Image,pate de ficat si alte racituri).
Era camera relativ goala,avea un pat imens si un sifonier dezmembrat care dimineata a tinut loc de masa de calcat.A fost cel mai frumos rasarit de soare si cea mai frumoasa dimineata.
Ne-am trezit si ne-am sarutat,a fost prima noapte in care am fost singuri intr-o camera noua,goala,intr-un pat nou dar al nostru(aproximativ). I-am calcat camasa si a plecat la munca.
Mi-am facut cafeaua si mi-am fumat tigara timp in care am privit Foisorul de Foc,de atunci mereu ma uit la el si probabil asta o sa mi lipseasca sa stau in bucatarie si sa il privesc.Nu are nimic special,nu l-am vizitat niciodata si nici macar nu-i stiu istoria(daca are) dar imi place mie.
Mi-am luat liber de la munca,pur si simplu nu puteam sa ma despart de casa noua.
In fiecare zi faceam ceva,mai frecam ceva,mai aranjam ceva,mai cumparam ceva.
Desi suna urat,cosul de gunoi ramane cel mai important pentru ca este primul lucru cumparat pentru casa din Piata de la Hala Traian. Este alb.

Usor usor s-a umplut casuta,am decorat-o si am aranjat-o frumos ..dar cu timpul a disparut mirosul de lemn,de cabana,de nou.
Cu timpul am disparut si noi.

Mi-e dor si doare.

Copyright © 2009 Blowers Daughter All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.