0

ce...? uite ca nu stiu ce sa scriu...

on miercuri, septembrie 16, 2009
M-am tot gandit sa mai scriu pe blog...acum ma uitam in monitor si m-am intrebat: " ce sa scriu"? nu stiu....am mutat privirea prin camera si 1000 de idei,sentimente,frustrari,intrebari mi-au venit in minte.
Privesc bagajele...ma ia ameteala,incerc sa imi fac loc printre bagaje sa ajung in bucatarie sa fumez o tigara..parca nici tigara nu mai e la fel,nimic nu e la fel..nimic nu va mai fi vreodata la fel.Patul parca nu ma mai gazduieste cum ma gazduia odata...camera este acum trista,nu mai are amprenta mea...amprenta care contine o sumedenie de rame cu noi,inimioara,biletele cu mesaje care mai de care mai siropoase,mai dragalase,mai amuzante care sa ii inveseleasca diminetile persoanei iubite cand singurul gand este "vreau sa mai dorm putin".Biletele iti fac viata mai dulce,chiar daca doar pentru 5 minute.
Ce simt acum? Nici eu nu mai stiu :)) frustrare?furie?ura?frica?.....sa insir cuvintele care imi trec prin minte?? durere,rana,tu tu tu tu .....orice cuvant spus la nervi,toti nervii pe care ii am,toate supararile,toate cuvintele de repros...se termina cu un oftat..si cu o intrebare apasatoare,obsedanta..."cum traiesc eu fara tine?" ....
Este trist cum ajungi in viata intr-un moment pe care l-ai evitat...sau nici macar nu l-ai evitat
pentru ca nu te-ai gandit la el.
"cum o sa traiesc fara tine" este o intrebare cu mii de alte intrebari mai mici si nu se refera la faptul ca o sa mor la propriu fara tine,dragul meu,se refera la faptul ca...pana nu demult..motivul pentru care zambeam,erai tu si ma obisnuisem sa traiesc pentru tine...prin tine,in tine,langa tine..totul se leaga de un "tine" de un "tu" de gheata acum...zic de gheata pentru ca inca mai sper sa topesti gheata care ti-a inconjurat inima si mintea...sau sa ma lasi sa o topesc ..eu pot fi Soarele tau :)
revenind...camera este goala...cu mobila,un televizor,un laptop aruncat pe jos pe partea mea de pat,fotolii si alte "chestii"...dar cu toate astea este goala....sau va fi goala...inca este umpluta de bagajele mele care parca si ele stau triste in usa si se intreaba unde o sa ajunga.azi totul mi se pare mai trist ca niciodata...totul....


revin in 2 ore..

Copyright © 2009 Blowers Daughter All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.