2

robotzel :))

on vineri, septembrie 18, 2009
Pentru Andrea:))...dar si pt Andrei :)))


"Este azi 10 iunie si te-am sunat sa-ti spun LA MULTI ANI, desi tu nu ma mai iubesti asa cum te iubesc eu pe tine, desi si tu o sa ma suni de ziua mea, dar asta nu inseamna iubire ca ti-aduci aminte cand e ziua de nastere a oamenilor.
iubirea e atunci cand nu pot sa traiesc fara tine.
de ce ma chinuiesti, de ce ti-e teama?
ce vrei, sa ma jupui de vie?
vrei sa sangerez pana la moarte de dorul tau? esti o bestie, iar eu sunt carpa ta de sters pe jos. sunt umbra ta.
si chiar daca nu sunt prima care te-a sunat sa-ti spuna LA MULTI ANI stii foarte bine ca sunt singura care conteaza.
LA MULTI ANI, robotel. sa fii fericit. pa, te iubesc. paaaaa..... "




2 Comments


We love you Darling!!


thx Darling!! si eu pe voi! mult!

Copyright © 2009 Blowers Daughter All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.