0

take my heart back....

on joi, septembrie 17, 2009
"leave your pictures on the floor · steal back my memories · I cant take it anymore · I've cried my eyes out ..."



"visele noastre se-mplinesc si fericita zambesc...cand toata noaptea ne-am iubit..raze de soare ne-au trezit :X "


Mi-e dor :)

de duminica mi-e dor si greu...dor si greu...ma plimb cand incolo..cand incoa...nu imi mai gasesc locul..stiu care imi este locul dar nu sunt sigura ca mai sunt binevenita.In momentul asta nu stiu de ce sunt sigura.

Stiu doar ca dorm in asternuturi straine,defapt stiu ca incerc sa dorm si nu reusesc,stiu ca tot ce vreau dupa ce trece noaptea rece si vine ziua,inca o zi trista,vreau doar sa ajung acasa si macar pret de 1 ora 2 sa stau in patul meu ....sa merg in picioarele goale pe gresia din bucatarie si sa ma uit pe balcon la Foisorul de Foc in timp ce fumez o tigara,sa imi amorteasca picioarele si la ora 16:45 sa ma apuc sa aranjez masa:)
Sa vii tu,transpirat,obosit si dulce,sa suni la usa,sa iti deskis sa am kef sa te pup si tu sa te strambi putin ca doar esti obosit si transpirat,cu geanta neagra pe umar si cateodata sacoul in cealalta mana,sa iti iau geanta si sa o pun pe cuier..sa iti arunci camasa pe jos si dupa sa o pui in cosul cu rufe...sa incepi sa imi povestesti ce ai facut in timp ce mananci din ciorba si iti aduc ardeiul iute...pur si simplu sa savurez fiecare clipa cu tine,sa te savurez pe tine asa cum savurez ultimele 5 minute dupa ce a sunat alarma la telefon...cele mai dulci 5 minute..dar si cele mai grele...Te iubesc!

As mai scrie..dar parca as veni in camera sa ma uit la tine cum te uiti incruntat la meci,nemultumit,suparat,morocanos si totusi atat de dulce si..atat de al meu...si defapt strain...da,vin la tine...doar sa te privesc...



P.S. hahahha:))) tocmai mi-a adus aminte un drag prieten....1 aprilie ..Ziua Pacalelii...ziua in care ne-am mutat aici...:)) sper sa nu fie o pacaleala :)


je t`aime



Copyright © 2009 Blowers Daughter All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.