3

"cand iubesti e frumos sa te uiti la el cand doarme...si mie mi-a placut.."

on joi, ianuarie 08, 2009
"cand iubesti e frumos sa te uiti la el cand doarme...si mie mi-a placut.."..asta mi-a spus acum cateva minutele o prietena...ca raspuns la intrebarea daca mergem la iubitul meu in camera (in gluma pusa intrebarea dealtfel..pentru ca..vb pe mess..)pt k ma mutam din camera in camera..si ma pregateam sa ma intorc langa"al meu odor" sa ma apuc de acest blog.. ma pregatesc sa imi tocesc degetele si in acelasi timp sa sterg tastele laptop-ului..da..chiar..voi nu v-ati dorit niciodata sa stati ca,Carrie..din sex and the city..?sa insirati cuvinte aparent goale(dar cu mult inteles) pe o pagina..pe care sa le citeasca lumea...?hehe..eu da..:)
revenind...asta mi-a replicat dupa ce i-am scris k doarme...dragul de el..asa e,doarme..ii simt acum respiratia..si parca ma doare k fac zgomot ..si parca il deranjez...dar parca m-as lasa purtata de valul scrierii..doar e prima oara..doar am blog acum..:D
revenind iar:)) eu sunt omul care se pierde in detalii.......
.... de ce am inceput tocmai cu asta...cu acest titlu "cand iubesti e frumos sa te uiti la el cand doarme...si mie mi-a placut.."..pentru ca..mi-a ajuns pana in adancul sufletului..probabil nefiind necesar..m-am simtit prost...k ea e acum la munca...iar eu acasa..in pat,sub o plapuma babana,la caldurica..cu un bradut in dreapta..si langa mn in pat..in stanga...cu iubitul...iar ea..cum spuneam la munca,obosita,dezamagita...ihhhh : si m-am simtit prost k am spus k el doarme..iar..ea mi-a dat aceasta replica...:-< ce ciudat e si cu relatiile astea...cand iti e lumea mai draga,cand esti mai fericit..usor usor..se apropie sfarsitul..bine..banuiesc ca majoritatea avem un oarecare feeling inainte de momentul in care rel noastra se destrama..dar probabil daca suntem cei care iubim si suntem f implicati in relatie,amanam momentul si il negam,clar e vorba de negare si amagire..cel putin asta cred...si probabil asa e si corect,nu? sa profiti de putinul timp care ti-a mai ramas...ahh..am ametit..tastele astea imi pocnesc sub degete..si daaaaaaaaaaaaaa..a sunat cosmote-ul..cu minunata melodie "all i want for christmas is you.."care,da,da,da este data la maxim si evident k mi-a trezit iubitul:))) vai vai vai...acum pot sa si mananc tastele..maine se duce la munca..si s-a revoltat morocanos "opreste-le..m-am satulat..gata..nu mai vleau.."..dar pe un ton deloc urat...a facut botic..a cerut apa..i-am dat suc..si..s-a intors pe cealalta parte si s-a culcat..nu inainte de a incerca sa sublinieze intr-un fel sau altul ca tastez pe nervii lui..gen"hmm..cu cn vorbesti? iar eu..blog blog..imi fac blog"..si m-a lasat...dar nu mult..(acum da iritat din picioare si urla...unde era dragalasenia?!?!?!)eh...si cum spuneam..m-am indepartat de subiect...orice ar fi..oricum ar fi,e greu cu iubirea...draga mea....

sunt alaturi de tine!!

p.s. i love you! :) ca in film :*

3 Comments


Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

"As we drive along this road called life, occasionally a gal will find herself a little lost. And when that happens, I guess she has to let go of the coulda, shoulda, woulda, buckle up and just keep going.”
Esti cea mai tare prietena (desi spontan si de scurt timp, ciudat nu:)?) si vei fi cea mai tare BLOGGERITA:D
Love you back, ca-n filme, of course.

Copyright © 2009 Blowers Daughter All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.