5

sunt usor revoltata...

on vineri, ianuarie 09, 2009
Da!!! asa este..sunt usor revoltata privind in jur.Poate ca nu sunt eu o persoana plina de principii(multe calcandu-mi-le total inutil) dar totusi am cateva,cu care probabil o sa ramana toata viata.Ma uit in jur..cata lume stie ce sunt alea principii?cata lume tine de aceste principii...ce sunt principiile? voi aveti principii?ca considerati oameni cu valoare(a nu se intelege valoarea din manele)?Imi place sa ma consider o persoana cu valoare(morala) si cu principii!!Cam totul s-a devalorizat in ziua de azi...nu mai conteaza decat: banii,ultimele telefoane achizitionate,masina din parcare,eventual si un loc de parcare cat mai aproape de scara..sa nu cumva sa pierdem vreun gram..si...cam atat.Materia e pe primul loc.Am impresia ca majoritatea persoanelor cand intra pe usa,in casa,dupa ce mananca...etc se trantesc intr-un pat,o canapea sau un fotoliu,isi iau laptop ul in brate,sau se pun la calculator si tzaca tzaca,messenger,hi5,diverse site-uri,bloguri..si...?si??cam atat..da! Ma vad totusi pe mine..o zi obisnuita din viata mea,ajung acasa,poate mananca poate nu,depinde de zi sau stare sau mancare:))) ma pun in pat,imi pun laptop ul in brate,verific mail ul si..messenger,stau si vb cu o gramada de persoane,dezbatem subiecte uneori inutile,probabil doar de dragul tehnologiei si uit sa ma uit in stanga sau in dreapta.As putea foarte usor sa vorbesc cu iubitul meu,sa ne povestim ziua,sa ne plangem unul altuia,pur si simplu sa discutam,asa cum ar trebui sa faca toata lumea,dar noi in schimb ne petrecem orele dinaintea somnului necesar chatuind cu cine stie,jucand cine stie ce joc.Sunt revoltata...nu zic ca nu e bun internetul..dar totusi,parca ar fi mai frumos sa ne mai impartasim gandurile si cu persoana de sub nasul nostru.
Azi m-am intalnit cu o prietena veche.Am aflat ca s-a maritat in 2007,ce chestie.Am pierdut legatura cam de 3-4 ani si azi ne-am vazut.Mi-as fi dorit sa o vad mireasa,sa fiu alaturi de ea la cel mai important moment al vietii ei,al oricarei femei banuiesc.
Ce m-am bucurat sa o vad,ce m-am bucurat sa vorbim la o cafea,sa imi povesteasca viata ei,sa ii povestesc viata mea si sa nu tastez.Am savurat frappe ul si am tras adanc din tigari ascultand o cu interes.Povestea nu ar mai fi avut acelasi farmec scris pur si simplu pe net. Ma bucur ca am vazut-o!
O sa inchei aici si o sa ma duc la iubitul meu..sa stau pur si simplu cu el,sa vorbim :)

Noapte buna!

5 Comments


intr'adevar..suntem dependenti de internet.eu unul asa sunt. am stat doua zile fara calculator acasa si am zis ca mor. ma plictiseam puternic.daca foloseai internetul mai mult nu crezi ca ajungeai la nunta prietenei tale? poate primeai un mass ceva :))


:)) da..ai dreptate,dar internetul ne influenteaza negativ ;)))


defapt am gresit,ne influenteaza si negativ! :)


eh..de ce spun asta:) pentru ca asa este,Internetul ne influenteaza bineinteles si intr-un mod foarte bun si placut,dar si negativ.La fel si calculatorul.Majoritatea prefera sa se joaca pe net,pe calc decat sa iasa la o plimbarica in parc,la o inghetata sau la un fotbal:)

Copyright © 2009 Blowers Daughter All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.