0

in sfarsit...un post,100 de ganduri,1000 de idei :)

on miercuri, ianuarie 21, 2009
Da...in sfarsit m-am apucat sa mai scriu.Am facut o..pauza,da pauza din cauza timpului si oboselii.Ajuns franta de la munca si oricat de mult mi-as dori sa mai scriu una alta,nu mai apuc,prefer sa stau sa ma uit la tv,la un film sau pur si simplu sa stau cu iubitul.
O chestie haioasa pe care ma tin sa o tot scriu (mai degraba penibila,nu haioasa) a fost "excursia" mea la facultate.Da,am inceput si eu sesiunea ca tot omul..ahh..pardon,ca tot studentul,pentru ca sunt si eu studenta :)) La cel de-al doilea examen am plecat singurica la facultate (in general ma duce prietenul),m-am urcat in metrou,am schimbat de 3 ori ca sa ajung,m-am impins,m-am enervat,m-am injurat,m-am amuzat si pe langa toate astea am si citit pentru examen(da..pe care l-am luat:)) ). Asa...si am intrat pe minunata "poarta" a Universitatii Spiru Haret. Nimic dubios pana aici.Mergeam si citeam,mergeam si citeam pana cand mi-au atras atentia niste "toc toc toc toc toc toc",mda..niste tocuri,cizme,porcarii..cum vreti sa le spuneti de toata frumusetea(tin sa subliniez ca nu am povestit nimanui faza,special sa fie fresh pt blog:)) )...revenind,niste ..cizme,le zicem cizme roz...da..RUOZ...in care se lafaiau doua picioare de domnisoara foarte agitata si grabita:)) eu eram in cizmulitele mele negre,fara toc,cu o talpa miiiica si subtirica,si d-soara..m-a intrecut,ha!! si tocurile erau cam de 20 cm cred..nu stiu nene,mai rau..io nu as putea sa merg pe asemenea tocuri si cui..am zis cui ?? da da..tocuri cui,da` sa mai si alerg:)) si probabil a obosit la un moment dat pentru ca ma tineam dupa ea,la o distanta decenta. Nimic foarte dubios pana aici in afara de cizme...daaaaaaaaar..am mai observat ceva,cum se auzea o masina venind din spate domnisoara se intorcea cu gura pana la urechi(mima un zambet)..sperand intr-o masina buna,si da dom'le,a venit o masina misto (nu stiu marca...nu prea le am:D ) si a oprit : si domnisoara a inceput sa socializeze,desi eu puteam sa jur ca ea e ff grabita sa isi dea un examen :)) rrrrrriiiighhhhhhttt=))..nu stiu ce s-a intamplat..dar iar m-a intrecut domnisoara,pe jos,nu a fost invitata probabil in masina.D-soara Ruoz a mers pana la facultate cu zambetul pe fata si capul intors la fiecare motor pe care il auzea..pana cand..am zis sa o intrec..sa nu o mai vad..ca ma pufnea rasul..si oricum nu mai puteam citi,si am luat-o pe o scurtatura (prin noroi-pe aceasta cale vreau sa ii multumesc prietenului meu care mi-a spalat cizmele!!! merci!! deci..de la facultate aveam noroiul ala,in caz ca te-ai intrebat daca am fost cumva la tara..nu,doar la facultate) si cu toata scurtatura mea,Ruoz a ajuns inaintea mea,si surprinzator era in aceeasi grupa cu mine :tare,a??

Oricum,ideea principala este urmatoarea (concluzia mea despre facultatea asta) vin pupezele dupa ce ca plouat si facultatea nu are pic de asfalt..sau trotuar,vin pe tocuri,buzate,boite si ...vin la agatat frate!! :)))))) Cam asta a ajuns facultatea,un nou loc de agatat si etalat hainele :)))

Eu..ce am mai facut? Cahhh..munca munca munca...sunt intr-o perioada in care sunt foarte obosita : daaar sunt foarte fericita ca ajung acasa si ma uit cu "al meu" la cate un film...de 3 ori am ales eu filmul,..again MULTUMESC :))

Se apropie Valetine's Day..voi ce faceti in aceasta zi? Eu in prima parte a zilei ma duc la facultate la agatat..:)) pardon,sa dau examen. Si dupa...nu stiu inca..oricum mai sunt 3 saptamani.Cadou deja am inceput sa caut.Vreau sa fie ceva special,da..toti vrem asta,stiu:)).

Draga mea prietena si colega A,be happy am scris,oricum daca nu iti place,te rog, anunta-ma ca arunc imediat la "trash" ce am scris :)))

Ascult o melodie foarte misto...Blue October -Hate me,bine bine...don;t hate me..dar e misto melodia..:x:x:x

"Hate me today Hate me tomorrow Hate me for all the things I didn't do for you Hate me in ways, yeah in ways hard to swallow Hate me so you can finally see whats good for you...

si partea mea preferata:

And with a sad heart I say bye to you and wave Kicking shadows on the street for every mistake that I have made And like a baby boy I never was a man Until I saw your blue eyes cry and I held your face in my hand And then I fell down yelling make it go away,Just make her smile come back and shine just like it used to be And then she whispered "How can you do this to me?"

aaa?aaaa? va place?:X:X

In weekend am iesit cu inca un ...cuplu..?nu..cu doua persoane,o prietena si o cunostina..si "al meu".Am fost in..club =)) unde am stat o ora si un pic,ne-am simtit ca intr-un club in care pe vremea cand aveam 13 ani probabil ne-am fi simtit super tare,dar nah..acum avem 20 de ani:)) Am plecat spre o ceainarie pe care o recomand cu caldura,"Ramayana"(dati un google:)) )..am fumat narghilea (eu 2 fumuri si gata) si am baut ceai..:x:x ff tare..si din noaptea aia am in cap Undeva prin vama,ar fi mers super bine acolo..si am ascultat-o luni..si in fiecare dimineata o am in cap. Voi cand va treziti ce melodie aveti in cap? Pe langa nervi,crize si visul de azi-noaptea? :) really..ia sa faceti o chestia..pac,deschizi ochii si te gandesti la o melodie:D sa vedem care e prima..la mine e Undeva prin vama. Atat.

Hehe,a inceput in winamp Laura Stoica :( - Un actor grabit.
Ce post idiot...scriu ce fac acum :)))

"Vad cum stai, te framanti, si-ti lipseste curajulDe a-mi spune ce s-a-ntamplat,Dar eu stiu, nu ai cum sa te-ascunzi acum,Nu cauta un alt drum / Alte maini fierbinti, si-alte nopti de dor, alte brate te cer,Dar in viata mea, vei ramane, doar un trecator"


Cam atat. Noapte buna.

P.S. O sa scriu mai des draga mea :)))

Copyright © 2009 Blowers Daughter All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.