2

nu am multe cuvinte...

on vineri, ianuarie 23, 2009
...dar cu siguranta melodia asta(versurile...) spune totul pentru mine...da...add-literam :)


Esti gandul meu bun cand ma ascund in fumSi spun ca poate o sa am cu tine un final de drumSi spun ca daca ar pica totul,Daca as fi cu tine as stii ca am luat tot potul.Esti haina care ma imbracaIn momentu' in care toti ma lasa baltaMa acoperi, ma-ntelegi, ma strangi, ma incalzesti,Ma faci sa cred ca-n doi este mult mai greu sa pierzi.Esti cea care intotdeauna imi raspunde cand cer intariri,Cea care nu s-ascunde, cea care poate face soare atunci cand ploua,Cea care poate sa ma duca intr-o era noua.Esti bandajul care-l pun pe rana Cand sangerez la pamant, lipsit de orice vlaga.Ma faci sa ma ridic si sa ma scutur de tarana,Sa strang din nou din dinti, gata de-o noua lupta.

Poate gresesc, poate nu esti tu,Poate m-amagesc, sau poate nu.Chiar daca sunt furtuni, ninsori, soare si ploiIn orice razboi e mai usor in doi.

Esti camaradul meu cand eu atarn de-un fir de ataIn acest razboi numit viata.Cand inaintez cu greu cu vantu-n fatzaM-ajuti fara sa pui prea multe in balanta.Esti glasul ce-l aud cand totu-n jur a tacut,Cand totu-n jur a trecut, cand liniile s-au trasSi s-au mai dat alte verdicte, alte sentintze,Alte dorinte calcand acelasi ??Tu esti locu-n care totdeauna m-am intors,Tu ma aduci la normal cand sunt intors pe dosSi poate nu arat, dar mi-ar fi mult mai greuDaca as ramane fara tine doar un simplu 'eu'.Esti zambetu' meu dintr-o noapte neagraCand dupa un apus lumina-i dusa toataReusesti sa faci totu' fara trucuriChiar daca sunt tot eu cel care-ti da putine lucruri

2 Comments


faine versuri..:)


bitza-razboi in doi
:X

Copyright © 2009 Blowers Daughter All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.