1

pana si mie imi e dor..desi te am aproape....

on vineri, ianuarie 09, 2009
O poezie foarte draga mie pe care mi-a dat-o sa o citesc o draga prietena...:)
V-o impartasesc :)


Cântec de dor

Mă culcasem lângă glasul tău.Era tare bine acolo şi sânii tăi calzi îmi păstrau tâmplele.Nici nu-mi mai amintesc ce cântai.Poate ceva despre crengile şi apele care ţi-au cutreierat nopţile.Sau poate copilăria ta care a murit undeva, sub cuvinte.Nici nu-mi mai amintesc ce cântai.Mă jucam cu palmile în zulufii tăi.Erau tare îndărătnici şi tu nu mă mai băgai de seamă.Nici nu-mi mai amintesc de ce plângeai.Poate doar aşa, de tristeţea amurgurilor.Ori poate de drag şi de blândeţe.Nu-mi mai amintesc de ce plângeai.Mă culcasem lângă glasul tău şi te iubeam.


Nichita Stanescu
decembrie 1956

1 Comments


citeste si asta---> J.L. BORGES- toate se invata doar cu timpul

Copyright © 2009 Blowers Daughter All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.