1

memories :)

on marți, ianuarie 27, 2009
"Amintirea este trandafir din aceeaşi tulpină cu realitatea, dar fără spini."

Hmm...am citit acum 2 minute acest citat.:) Nu sunt in totalitate de acord...uneori cred ca mai raman si 2-3 spini,depinde de amintire,corect?
Toti tinem la amintirile noastre,ma refer strict la amintirile din cutiuta noastra care sta deasupra gatului,nu la amintirile materiale,palpabile.

Am multe amintiri frumoase..si altele mai putin frumoase. Ciudat este faptul ca uneori cred ca am uitat unele lucruri,dar defapt nu e asa,iar cand amintirea se intoarce in prezent..imi...amintesc de ea:)) urata exprimare..iertati-ma!
Da..cand te trezesti cu trecutul in fata,trecut care credeai ca nu iti mai face nici un rau,ca nu te ma atinge cu nimic..realizezi ca nu e asa si ca te doare inca...mai mult sau mai putin. :)
Se spune ca in viata toate trec,asa ca probabil asa si este.

Mananc inghetata:) Da,in ianuarie eu mananc inghetata:))

Fostele iubiri...voi va mai ganditi din cand in cand la ele? Sau..le mai lasati sa faca parte din viata voastra?
Am avut si eu candva o iubire...si gata,s-a dus..de 3 ani am zis Gata..si Gata a fost...fara nici un fel de intoarcere si regret..bine nu are rost sa zic cat am tras pana sa reusesc sa ajung la acel Gata..dar nah,am patit-o si eu cum o pasteste toata lumea,right?:)
Mda..si cum spuneam..eu am pus punct,voi reveniti la fostele iubiri?Desi..sunteti implicati intr-o alta relatie serioasa? Unii da,altii ba.
Poate nu sunt in masura sa comentez despre cei care se tot intorc in trecut,pentru da,am facut si eu asta candva,dar fara sa fiu implicata intr-o relatia serioasa,ci doar o relatie superficiala in care..nu conta nimic..era doar de umplutura,doar ca sa imi umplu timpul si sa imi alin zilele si noptile goale. Totusi voi comenta :))) Frate!!! e ff naspa sa faceti asta,mai ales daca langa voi este i persoana care va iubeste! e groaznic : Eu am fost persoana care iubeste:)) adica my darling candva,a fost "victima" indoielilor si intrebarilor referitoare la fosta lui relatie.ADica frate!!!!!!! atunci da,am acceptat si a fost naspa,normal,dar am inghitit..dar nah...e urat cand te trezesti dupa aproape un an cu iubita/iubitul ca tu defapt nu stii pe cine iubesti..what the fuck?!?!?! Ce e asta?Cum vine asta?Bine...banuiesc ca vine cumva si treaba asta,dar e foarte naspa,nu spun k e usor nici pt persoana care este plina de indoieli,dar deocamdata eu pot vorbi doar din prisma persoanei care iubeste si o pasteste:))
O dau din una in alta....
Mi-a spus odata un prieten ca intr-o relatie unul iubeste mai mult si altul mai putin. Probabil asa si este...cred ca. Cred ca fiecare isi doreste sa fie persoana care iubeste un pic mai putin,nu?:))) Adica nah..asta vrem toti,sa nu suferim noi si nici altii..dar cineva tot trebuie sa sufere.That's life :)
Cum am mai spus,cred,sunt implicata intr-o relatie de aproape 3 ani...daaaaa 3 ani,cea mai lunga relatie! yeeeey!!! Sunt o persoana ...statornica de fel,adica am avut doar relatii lungi.
Cum spuneam,3 ani plini de bucurii,realizarii,dezamagiri si asa mai departe.Avand in vedere ca am trecut prin multe rahaturi impreuna,chiar foarte multe rahaturi,multe inghitite de el..dar si mai multe inghitite de mine:)) ..am supravietuit..daca m-ar intreba cineva..as spune ca,da domle,o sa ne casatorim,adica da dom'mle cu el vreau sa imi petrec tot restul vietii...dar acum..parca ma mai gandesc un pic daca chiar vreau,daca chiar asa va fii..si tot asa,daca chiar o sa fie bine,ma intreb cate rahaturi o sa mai urmeze,cate au fost si cate au putut fi evitate..pfoai..cate intrebari...voi ca intrebati la fel? In prima faza banuiesc ca raspunsul la o intrebare de genul "te vezi cu el/ea toata viata?" pusa unei persoane foarte implicata in relatie,f indragostita,ar spune imediat: DA...dar totusi tind sa cred k..daca fiecare aprofundam un pic nu o sa mai fie asa sigur acest DA. Si pana la urma casatoria,ce e cu ea? La mine cred ca e faza pana la urma de rochia de mireasa:))) si atat. Un act...schimba un act relatia?

Mda...postul acesta are titlul memories si eu vb de casatorie.

Ca sa revin un pic la titlu...urasc uneori parti ale trecutului!!! Le detest!! Regret ca exista,regret ca nu am facut altfel...si tot asa. Desi ma consideram o persoana fara regrete...gen..Veritasaga : "Cred ca acum,imi permit sa spun ca nu am regrete Desi,dac-as dori,as gasi cateva" deci...pana si omul fara regrete are regrete:))) ciudat. Nu am regrete mari,dar am,toata lumea are,nu?;;)


Mereu cand ma apuc de scris aici imi dau drumul la winamp si las melodiile la intamplare...ce sentimente va incearca cand ascultati Aerosmith- Don't wanna miss a thing? Aaa??? mie inca mi se face pielea de gaina :D Desi in mod sigur nu o sa mai plang cum plangeam acum 2-3-4 ani la Armaggedon..dar inca ma trec fiorii cand ma gandesc la faza aia cand trebuia sa plece tipul si sta cu ea,si se joaca pe burta ei cu animalute..si..ahh..sunt multe faze :D
Da...si melodia ma face sa ma gandesc..ca..chiar nu as mai dormi uneori doar ca sa stau sa il privesc si sa il alint.Am momente cand pur si simplu nu ma mai satur de moaca lui si de buzele lui:)) si imi vine sa il mananc:X:X


Gata inchei..deja aberez:)

Ideea e...lasa trecutul:) no matter what!

1 Comments


Darling, ai abordat un subiect delicat si serios, che pasa :D, Ah, cred ca stiu, si daaaa si pe mine m-ai intrebat daca ma vedeam..asa. M-am vazut si a trecut si...im still waiting for the right guy :P.

Multe faze, multe amintiri, multe momente al naibii de placute, il urasc!!!

PS: ati trecut deja de faza numaratului de alunite :D:D?

VA PUUP :)

puuuuup

Copyright © 2009 Blowers Daughter All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.