3

joculete..joculete :)

on joi, ianuarie 29, 2009
Luati prima persoana de sex opus din lista de IM si intrebati:
Noi de ce nu ne-am tras-o pana acum?
Postati discutia aici :))

Am facut si eu asta...postez aici cateva raspunsuri :)

I say: buna
I say: pot sa te intreb si eu ceva?
You sent a Buzz!
El:ce anume?
I say: noi de ce nu am facut niciodata sex?
El: /:)
I say: zi..raspunde(
El:cu cine crezi k vb?
I say: cu ####
I say: ####
I say:
right?
El:da
I say: raspunde..
I say:pe tine te intreb
I say: nu am gresit fereastra
I say:
I say: zi
El:nush... shi nu am de ce sa ma gandesc acu
El:acum*


va continua...

3 Comments


www.party.discutfree.com: auzi
www.party.discutfree.com: buna
Daniel Bagherea is using a different version of Yahoo! Messenger. Certain features may be unavailable.

Daniel Bagherea: buna
Daniel Bagherea: zi
www.party.discutfree.com: noi de ce nu am facut niciodata sex?
Daniel Bagherea: sex.......??
Daniel Bagherea:
www.party.discutfree.com: da sex
www.party.discutfree.com: stii tu
www.party.discutfree.com: pla'n pzda
Daniel Bagherea: stai asa
Daniel Bagherea: ce intelegi u prin sex?
Daniel Bagherea: .............
www.party.discutfree.com: www.party.discutfree.com: pla'n pzda
Daniel Bagherea: u sa fi pizda?
www.party.discutfree.com: facem cu randul
Daniel Bagherea: nooo frace nu se poate
Daniel Bagherea: cauta la altcineva nu ai nimerit bine
www.party.discutfree.com: bne
www.party.discutfree.com: eo pzda tu pla
www.party.discutfree.com: e bne?
Daniel Bagherea: nu vreau sa te jicnesc
Daniel Bagherea: dar ce esti
www.party.discutfree.com: jignesc vrei sa spui
Daniel Bagherea: fata sau baiat?
www.party.discutfree.com: fata
Daniel Bagherea: cum vrei u sa o iei


si a iesit :))


pfff ce tari se cred dar in realitate se sperie atat de usor, :))


scuzi limbajul :">...nu am mai stat sa cenzurez

Copyright © 2009 Blowers Daughter All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Blogger Templates.